RYSSLAND VANN MED 2-0

Okej seriöst, är inte vi bra? Vinna med två poäng. Ärligt talat så trodde jag inte så mycket på ryssarna i dagens match men när jag såg att zlatan som sägs vara bra inte gjorde ett fnatt, då förstod jag att ryssarna är bra. Allt ligger inte i zlatans fötter så att säga, det är bara vad vi alla tror. Alla gör misstag och det gör även han, han gjorde det idag. Och vadå ha ont i knäet, bullshit, han sprang snabbare än en duracell kanin så inga ursäkter här inte .

Men vi ryssar vi rule som sagt, Im PROUD!



Nu ska jag slagga, eller jag och diana är hos henne idag:) Det var länge sedan det kan jag säga, att vara på min södra sida känns bra, i love hagsätra/högdalen hood yao!  Peace out för idag! Jobb imorn, älskar mitt joooobbb!!!!

natti natt allihoppa! HEJA RYSSLAND HEJA RYSSLAND, dumma zlatan dumma zlatan

tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0