Soeet!





Idag var jag då och hälsade på hos Cesar som fyllde hela 7 år, tiden går fort kan jag säga och hans lilla syrra Louisa växer snabbare än man hinner blinka. Tog många foton så klart men valde ett par på hennes händer och fötter, sååååå sööööööt!!!!!!Verkligen mini föttisar=D=D
Vi åt hur god mat som helst, midsommars mat typ och hade det hur trevligt som helst. Vädret stämde dock inte in på midsommardagen, lite sol, mera regn, mera sol ännu mera regn.= Sverige väder som jag brukar kalla det.
I veckan ska jag iväg och handla födelsedags present till Cesar då som är ett fan av Star wars och en ny fan av Harry Potter, så det ska bli kul, vet dock inte vad jag ska köpa men det kommer med tiden.



Nu är jag hur trött som helst och vill bara gå och sova MEN kan inte göra det för att idag är det match mellan Holland och Ryssland, det får man inte missa säger jag bara!

Återkommer snart igen skulle jag tro, måste fixa lite mer med bilderna först =)





Det regnade som faen idag!


Kommentarer
Postat av: ems

Cesar! oh, herregud. va stor han har blivit, o en lilla syrra med?

gud, känns konstigt hemsk att jag bara har missat en stor del av ditt liv.. förlåt mig. =(

2011-01-28 @ 00:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0