7 days left, happy or sad, whatefack

FREEDAG äntligen freedag!!!!! Nada i skolan hände, bara matematik och biologi plus en halle vid sidan om som heela tiden frågar ifall hon är snygg. Men gumman, Ja de är du, man blir inte fulare för att man inte frågar varje dag. Vi båda vet hur het du är, va nöjd med det och sluta FRÅGA när matematik läraren försöker gå igenom något viktigt va?!;) Nej du är bäst ochdet är halle, det är hon så gillar man inte de hon gör så gillar man inte henne<3<3


Jahapp vad mer då, var i stan idag. WOW, det märks verkligen hur tråkigt det är att shoppa själv. Ingen som kan ge en någon åsikt ingenting, så det slutade med att jag köpte inget. Eller jo! Klart jag köpte något, två varmkorvar och en pepsi, MMmmm!!

7 dagar kvar då, tills man är 18. Då det var ett halv år kvar så längtade man som tusan men nu ju närmare det kommer desto tråkigare känns det. Inte så att man känner sig gammal, men whatefack bara ett år till,guu vilken skillnad. Visst för de som vill gå ut på krogar och röker då kan jag förstå för att det är 18 års gräns men annars inget, Jo man blir ju vuxen också, MM sure! det finns 23 åringar som beter sig som 15 åringar, oj vad vuxen man är pågrund av en siffra. Nej nej för mig gäller det samma sak i guess no difference!

Aja ska slagga efter en film som börjar snart! Pusselipuss
Ps, imorn är det sommarjobb sökandet som gäller, tror att jag har en chans men ej säker får se vad chefen säger!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

jaa du :P du har en väldigt skön stil på skrivadet, det har du faktiskt :), du skulle kunna bli journalist om du ville, d tyvker jag :P

2008-03-08 @ 18:34:28
Postat av: Anonym

Nämen man tackar tackar:D Uppskattas verkligen men journaslist är nog att ta i lite skulle jag tro;)

2008-03-08 @ 18:39:00
URL: http://icee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0