Under ytan

"Det skrattas och det skålas
Men slutar snart i kaos
Någon sparkar och slår en stackare där
Som är helt utan chans
Jag ser att ingen verkar bry sig"

"Advokaterna yrkar på att alla skall frias-för ingen har sparkat eller slagit" stod det idag i metro.
Jahapp, nej men varsegod gå ut och va fria igen,hoppas ni hittar nån ny som ni dödar och som ni sedan inte får något jävla straff för, för ingen verkar bry sig längre.

Jag vet inte änns vem den här snubben var, vad han gjorde, vilken skola han gick i etc. Men det behöver jag inte. Man behöver inte känna nån för att kunna känna medlidande och FÖRSTÅ att världen är helt kaos och blir bara värre och värre. Ibland undrar man bara, bara undrar, vafan vi alla håller påååå meeed?!?
Finns väl inget Piiiiip svar för att ingen verkar bry sig.

Jag hoppas alla de som tycker att livet suger och vill hoppa från en bro, hoppa inte för kolla på människorna som dör varje dag, och dessa vill inte dö. De har bara ingen annanstans att ta vägen, ingen som vet vart de är, inget hus över taket, inget. Så fan, va glada för det liv ni har alltså, varje dag är som en tickande sekund, man vet aldrig vilka jävlar som hoppar på en och slår sönder en.

Peace Out!!!

Kommentarer
Postat av: Göran Persson

Ja hej min vän!
Jag tycker att du uttrycker dig finemang och har som ungdomar säger "koll" på dagsläget.
Jag tycker att du skall i högsta grad fortsätta med ditt arbete och jag ber dig gärna om att skriva om mig och mitt gedigna arbete som statsminister i sverige!
Jag hoppas att det går bra och om du vill få lite extra information om mig så kan du ringa mig på telefonnummer 07812054645..
Många vänliga hälsningar/ din Göran för alltid

2008-03-07 @ 21:27:18
Postat av: Anonym

Hej på dig käre Göran!
Allt är bara finemang här som du brukar säga va, lilla göran!

ännu mer hälsningar från mig/ puss puss

2008-03-08 @ 14:34:03
URL: http://icee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0