Cum grano salis

Som sagt man får ta allt med en nypa salt. Världen är svår att befinna sig i eller omgivningen i världen är svår att befinna sig i. Nej kanske inte hela omgivningen men vissa personer, som tex DU. Du snackar goja och nu menar jag verkligen goja. Din mun går i 24/7 varv året om och det är inget smart som kommer ut där inte. Klagar på allt och alla och härmar vad andra har sagt för att verka smart men gumman du är dum. Hur irriterande som helst alltså. Om du kacklar emot en och sen så säger man emot så ba; Har du pms eller?
What the fack?! Är huuuuur glad som helst att slippa en sån människa i alla fall efter sommaren, puff ska bli skönt.


Jag satt och kollade på bilder, inte bra olgs inte bra. Jag, folk som känner mig vet att jag har jädras många bilder, verkligen många alltså och ibland får man lust och typ minnas lite tider från förr. Hittade hur knasiga som helst hahha men bra i alla fall.

Haha här brukade vi köra basket och sola om det var fint väder. Ganska mysigt om jag kommer ihåg rätt!

            "Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka men morgondagen är vår att vinna eller förlora    
image13




JAG BARA ÄLSKAR min gamla utsikt från mitt gamla hus... Var alltid sååå fint!



image14



Aja ska slagga nu. Måste upp tidigt imorn, har biologi och det får man fanimej inte missa! Sen är det fik iväg med tjejerna i hope eller mcdonalds if i get the cash.

Pusselipuss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0