In the space where I can breathe

Snackade med min coach idag och jag tror det blir av alltså, jag tror jag byter efter sommarn. Fick betygen wow visste inte att jag hade G i idrott A?! men förståerligt eftersom jag var typ aldrig där.. så man får vara glad för det va. Resten av betygen såg ganska hyfsade ut yao nej men seriöst. Jag ska åka till min kanske nya skola på onsdag och visa betygen och vilka ämnen jag har haft och vilka som jag måste ta igen som den nya skolan har haft. Kanske får spendera dagen med min nya klass också men vi får se hur det återblir. Måste vara där typ klockan nio, ush men bättre åka lång väg och trivas än att åka kort och vilja åka hem igen för att skolan suger.

Jag har pratat med MR X som jag ska träffa på lördag i telefon idag och sms ofcourse varje sekund. Längtar mer och mer om jag ska vara ärlig och jag har märkt att har man något att längta till så går tiden huur fort som helst! 

Lämnade in lite meritförteckningar idag angående sommarjobb, men har en känsla av att det inte blir något kanske för sent ute.. men om det blir något då jävlar ska jag åka till Gotland, med min polare eller utan men jag måste besöka GOTLAND!! Jag vet att ni alla typ," eh vadå gotland, åk till Ayia Napa istället" Men whatefack, jag vill dit liksomen, hur fint som helst där speciellt för att spendera sommaren också längtar redan tillnågot som inte blir av säkert. Hallå, KENO kommer därifrån, vem vill inte åka nu ?!?;)

Aja ska slagga! Tidigt upp imorn.FREDAG! Underbart underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0