Jag känner mig liten

Vad har jag gjort, vad fan har jag gjort? Jag har sårat en människa som jag gillade/gillar men inte tillräckligt.. är det mitt fel då? Att jag inte kan bli kär i dig, att jag inte kan säga att jag älskar dig, för jag gör inte det men är det då mitt fel? Egentligen är det inte mitt fel, jag kan itne hjälpa vad jag känner men fan vad ont det gör att veta att du mår skit... på grund av mig.
Jag kanske missade världens bästa människa men det kommer jag inte inse förens senare om det är så. Men vad gör man, om man inte känner något är det inte bättre att säga till att det inte kan bli mer nu än sen då det är försent, eller det är aldrig försent men bättre nu än aldrig. Det är bättre nu, då du inte har så mycket känslor för mig än om du skulle ha..

Jag känner mig så jävla kall och jag som planerade för att kolla på Bodyguard idag men det kommer ju inte gå, kommer bara sitta och brista ut i gråt och känna mig som en värdelös person, vilket jag är men jag kan inte styra vad jag känner.. fast det gör ont att veta att man har sårat en människa på grund av att man känner som man gör.
ONT, det är vad det gör. Kan inte änns tänka tanken hur ont det skulle göra om man var tillsamans och gjorde slut, shiet det måste kännas som världens undergång faktisgt..

image26

Jag känner mig liten och rädd
vet inte vad jag gjort hur jag tänkt
vet inte om jag var beredd.

Du trodde att det var med flit
men det var det inte
jag ville inte få dig känna som skit.

Nu sitter jag här och känner mig liten
jag sårade dig och var iskall
jag betedde mig som värsta skiten.

men du kommer kunna gå fram
utan mig får du det bättre
snart är jag bara inget mer än damm

(Shit det var länge sedan jag skrev någon poetisk grej.. Men nu verkar det komma tillbaka )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0