kan drömmar vara verkliga?

Grill och potatisgratäng i helgen kan det bli bättre eller? Ja det kan det ahha tecken ojojoj vad vi knäckte är man proffs från hagsätra tiderna så är man det och ingen tar en alltså! Nej det var kul, att killarna förlorade mot oss, suckers;) nej men det var kul faktisgt. älskar att vinna MUHAHAH
Det här får vi göra om i sommar, vilket är snart vore fett nice, bada tex har fan inte änns haft mitt sommarbad än:(



Som alltid då man inte vill bli störd mitt i natten så ringde ett dolt nummer vid två tiden och jag svarade men fick lägga på sen för fick inget svar tillbaka... Gick och lade mig ner igen och vi var ju på väg att sova och sen så ringer hemtelefonen. På morgonen precis innan jag vaknade så drömde jag en ganska hemsk dröm att en person till mig dog och när jag vaknade så visste jag inte om det jag drömde var sant eller inte. Jag är fortfarande rädd och vet inte om jag pratade med någon eller inte. Och de läskigaste är att när jag kollade hemtelefonen så ba fanns det inte något missat samtal fastän telefonen ringde, me knowes that. Läskigt men vad gör man
image11


Aja ska inte fortsätta skriva sagor här, vem orkar läsa liksomen men en sak till.

MR X var ju över helgen, och jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag känner eller vill känna, har ni haft det någon gång? Att man vet vad man vill men sen så från ingenstans så vet man inte det, inte säkert i alla fall. Eller om någon frågar en och man tror sig veta men sen tänker man efter och fattar ingenting, som om man inte är med alls. Jag har svårt för att låta personer in i mitt liv, speciellt efter 2006 slutet av skolan så stängde jag bara och öppnar inte mig längre vilket påverkar ju för jag gillar ju dig men det kommer ta tid innan jag kan älska dig.
Är man seg så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0