Lo que paso, paso.

Okej, mycket som har hänt och lite skrivet ser jag nu. Så vart ska ja börja. Jo förra helgen var jag hos MR X(gu va larvigt det känns men men skojigt) och här är första bilden, gillar den vet inte varför men gör det. Och vi gjorde inte så mycket men sen behövde jag åka hem samma dag vilket inte var lika kul.. men det roliga är att han kommer över den här helgen, heela helgen och det ska bli skoj!! Har längtat faktisgt!



      image8



Vad mer har man gjort. Slösat ganska mycket pengar på ingenting faktsigt. Måste börja spara alltså annars blir det inget utomlands eller ingenting inte änns någon mjukglass i sverige säkert.. så pank är jag.
Nej okej jag har lite pengar men de försvinner under helgen är jag hundra på.


Jag var på konfirmation också, i söndags.Det var inte jag som konfirmerade mig men det var kul i alla fall att kolla, första gången faktisgt. Var ganska långtråkigt då prästen snacka goja i mer än halvtimme men resten var helt okej faktiisgt!

image9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0