Many years have past

Jag har inte skrivit på ett tag eftersom den här sidan har gått mig på nerverna. Ni undrar då, vadå gått på nerverna jo, sista gången eller de senaste gångerna jag har skrivit klart något så har jag klickat på publicera, tror ni inte att sidan stängs av och allt försvinner?? Men vi hoppas på att det inte händer nu inte.
Vart ska jag börjar då HM. Jo Valborg har ju passerat förbi det kan jag börja med.

Så som alla har börjat så tänkte jag vad spelar de för roll om ja också börjar, kalla dig för MR X. I alla fall tills jag kommit på något bättre!
I alla fall så åkte jag till MR X, vädret var ganska bra tills jag kom fram för då började det små regna men det förstörde ingenting. Vi var hos honom ett tag och så seg som MR X var så gick vi sen till brasan i salem, vi var framme efter typ två timmar fastän vägen är en kvar. Trevligt var det fastän det inte fanns sol utan små regn droppar var på oss men det gjorde inget. Jag kommer ihåg att jag blev hur kiss nödig som helst och vad gör man om inte går in i skogen, var ganska läskigt om jag ska vara ärlig. Men det fanns en massa natt vandrare så jag kände mig trygg.

Det var ganska nice årets valborg, bara att minnena från förr kom då och då, kändes jobbigt.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0