Me gustaria tenerte entre mis brazos

Sego har skickat lite låtar till mig nyss, TACK!! Har typ inget på datorn längre. Fick en låt, Spanish Guitar= jag älskar den alltså, minnen! Just nu så får ja inga låtar på grund av att sego segar sig med och pilla ***** haha

Jag ska ju byta skola, vilket är bestämt nu. Var där i onsdags och pratade med yrskesvägledaren och ska bara skriva ut mig och sen är det klart. Känns jobbigt på något sett, för jag kommer sakna klassen, eller inte klassen för den suger men några där. Vissa skämt och andras prat kommer vara något att ha med sig men jag kommer trivas mer i den nya i hope eller jo det gör jag. Jag kommer känna mig fri och studenten är om ett år ju! Ska bli kul, att vi båda två går ut på samma dag.
Ett år kvar dock, jätte lite ju, med tanke på att vi har gått två år och ett år kvar. Jag vet inte änns vad jag vill bli eller vart jag vill eller liksomen VAD?

image10


Nu ska jag stresso skriva till sego snart. Vill ha lite mer låtishar, lite sego låtar. Fan sego har bara turkiska fattar ändå inget så what the fak får checka om jag har några svenska som jag fattar, typ tomas ledin och sånna va.

Nu ska jag sova,skulle ha skrivit biologin men tro eller ej så hittar jag inte änns arbetet cp! så fick ingen lust att skriva. måste börja om helt och hållet hur kul är det liksomen?!

Imorgon kommer MR X! 

 I wish that I was in your arms
Like that Spanish guitar
And you would play me through the night
'Till the dawn


Steal my heart with every note you play
I pray you'll look my way
And hold me to your heart someday
I long to be the one that you caress with
tenderness
And you don't know
You don't even know that I exist

Kommentarer
Postat av: Sego

Stresso, nu får du ta o läga ner verksamheten. Lt ,mig inte skicka över Gudrun på dig.
älskar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. kommer sakna dig skiiitmkt skiiiiiiiitmkt....att du ens har mage atr lämna mig.... ja får ta o ringa gudrun imorn

2008-05-16 @ 01:34:31
Postat av: stresso

hahahha vem fan är gudrun sego? aa schyman eller? ring fredde renen du vet han är cool;);)

2008-05-16 @ 12:05:30
Postat av: stresso

hahahha vem fan är gudrun sego? aa schyman eller? ring fredde renen du vet han är cool;);)

2008-05-16 @ 12:05:37
Postat av: stresso

hahahha vem fan är gudrun sego? aa schyman eller? ring fredde renen du vet han är cool;);)

2008-05-16 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0