Never take anyone for granted

Never take anyone for granted, never.
Cause you never know when you might lose them.



If I should stay,
I would only be in your way.
So I'll go, but I know
I'll think of you ev'ry step of the way.

Bittersweet memories
that is all I'm taking with me.
So, goodbye. Please, don't cry.



Bad dag, dålig dag idag..
Ibland undrar jag om jag ångrar den dagen då jag vann en vän och förlora en och ibland vet jag själv inte svaret. Jo, jag ångrar inget men jag ångrar att det blev som det blev, inte alltid kul att förlora någon för att vinna någon. Kan inte förklara men vi va väl aldrig riktigt vänner om de blev som det blev synd bara att minnerna inte försvinner..

Ingen bra dag! Och så är det skola imorgon, jupii hipp hurray!
NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0