Psykopat,psykopat Psyyyykooooopaaaaat

Precis, dagens samtalsämne är psykopat. Vad tyder på en psykopat? Jo svaret är enkelt, man lyssnar på psykooopat låten och har den som sin ringsignal. En av mina nära Habubisar oj jag menar Habibisar(kan inte turkiska;) ) från J.V är ett levande exempel som just nu inte sover. Hon kallas även för stresso, det kan ni gissa varför. Okej för er som är tröga, stresso döptes hon till för ungefär 456 år sedan för att hon var väldigt stressad och hon är det fortfarande. Så gammal men så stressad. Denna stress fick henne att leva tills nu, nästan 500 år. Just nu sitter hon på msn och tror att hon har cancer. Nej stresso/psykopat, du har inte cancer. Bara för att man har en pungkula i halsen betyder inte att det är cancer, stop dreaming pilla ***** !

image21Hennes favorit färg är inte blå men hon gillar vatten och långa skogspromenader, golfa ute på ängen och margaritas drinkar på stranden. Om ni är intresserade hör av er så snabbt som möjligt, en trevlig blå kvinna med en svamp i handen!



Kommentarer
Postat av: Lars Madej

Hej Olga!
Jag läste din blogg och jag måste säga att jag nästan blev gråtfärdig. Dina känsliga dikter och ord går rakt in i mitt arma hjärta. Jag kanske verkar vara en hård man som är diktator över katterna jag har hemma. Men olga du ska veta att min känsla ligger på ungefär 10*5,11^12 hexamter.
Du är så rar och fin min olga. Jag vill gärna se dig på mitt rum imorgon klockan 11,52 där vi kan diskutera likformigheten och hastigheten där vi tillämpar derivata och cosinus satsen.
Jag älskar dig min lilla plutt.......

2008-05-28 @ 02:00:49
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!Det kommer aldrig funka mella oss, tyvärr...Jag måste verkligen koncentrera mig på derivata och hur ska jag kunna göra det med dig i närheten tänkte du?? Omöjligt. Jag beklagar... men kan ge dig tips, skaffa en puma kisse, leopard katt, hur söta som helst, och det enda de kräver är kommunist ledare ingen diktator va.

2008-05-28 @ 02:04:37
URL: http://icee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0