RYSSLAND VANN EUROVISION 2008!!!!!




GO GO, GO RUSIA GO RUSIA GO DIMA GO DIMA!!!!








Hans engelska är ju inte det bästa men rösten finns och han vannnnnn!!!!!!!!
fast fan perelli, dumma röstare hon var ju bra? Att hon inte änns hamna på typ 5 plats för de förtjänade hon.
Maj månaden är verkligen tur för oss ryssar, eller vadå tur lycko månad! Först fotbolls matchen, där tar vi hem segern, därefter Hockey och nu EURO VISION!!! För första gången faktisgt, är man inte bra eller??

Sen har ju jag också fått ett jobb ännu en seger, jag bara älskar maj månaden nu alltså!!
Klockan är runt halv fyra och jag sover fortfarande inte... Har för mycket att göra, pluggar till och med i min sömn, då måste det vara något fel= man har för mycket att göra!!!
Men, sommarlov snart och jag bara LÄNGTAR! Om jobbet går bra så fortsätter jag i sommar och då har lilla jag cash vilket innebär att sommaren blir bättre, mera cola,jordgubbar,glass sol och bad. Gotland blir det också ju!! Äntligen.

Aja slagga ska ja göra nu, så att ja inte sover hela dagen imorn. Har att göra:
Psykologi hemtenta lämna in imorgon, läsa igenom en massa 293850834 sidor till idrott seminariumet tills på måndag, plugga till svenska provet tills måndag,plugga till fysik provet tills tisdag,och två labbrapporter plus ett fysik kraft prov.
EN HJÄRNA DUDES, EN HJÄRNA har jag bara!!!

spokojnij noshi vsem pobeditelem!!! Mi viegrali, nakonetsto, malodets dima!!!!!! Y ti kotorij krytilsja na kanjkax! hahaha

Im toooo tireeeed!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0