This is my life

         image20image16image17     image19

I took for granted all they gave me
I opened my eyes
Finally I realised
 This is my life                        

All through the years
Of blood, sweat and tears
Hopes and my fears
All that was meant to be

What will be, will be
There's no denying all the heartaches
Were just a blessing in disguise
If I never made a single mistake
I wouldn't be here



Jag kan inte fatta att hur mycket vi har inte vela börja i gymnasium så hamnar vi efter två år i samma skola och klass till slut. Vi kommer ta studenten tillsamans!!! Hur kul som helst ju! Jag saknar de dagarna då vi satt och lyssnade på pirjo medans hon lärde oss om procent och massa grejer som gav oss större möjligheter nu i livet. Hon och hennes finska accent hahaha. Det är så mycket som finns kvar där och kommer alltid att finnas men med tiden går något bort och man glömmer, det suger. Men det viktigaste för mig, det kommer i alla fall finnas kvar och hur gammal jag än blir så kommer jag aldrig glömma vissa saker och människor.
Vi kommer må så jävla bra Impaaasiiibaaal, hoppas jag i alla fall. Bättre ha det hur bra som helst i ett år än inte alls. Sen är det bara freckles som tar studenten och då är alla klara och fina:)

Tänk hur många misstag man har gjort. Om och om igen och man har lärt sig utav de, sanning. Jag har det i alla fall. Hur många misstag jag än gjort så har jag lärt mig utav de och jag är hur glad som helst att jag faktisgt har begått en massa misstag för utan de så skulle jag inte varit här. Jag har själv sett de omkring mig som lärt sig utav sina misstag och man ser verkligen, så det är sant att man lär sig av sina misstag förr eller senare.
Livet är fanimej jävligt komplicerat och väldigt sårande men utan det så skulle det inte varit ett liv. Ibland måste man offra och offra för att inse att man lever ett riktigt och glatt liv.


"Lord knows things are hard to follow, but dont let anyone tear them away
Hold on there will be tomorrow, in time you`ll find your way"
Alltid








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0