Trött Trött Seg Seg och Trött igen!

TRÖÖÖÖÖÖTTTT!!!! (söt kisse eller hur)

image6
Har varit hur tröött som helst de senaste dagarna! Otroligt ju, jag vill sova hela tiden, men måste hålla mig vaken och jag orkar inte. Det är sommar snart kanske därför att jag har gett upp med allt men det är ju inte bra. Jag måste fortsätta vare sig hur lite eller mycket det är kvar. Okej det är inte så mycket kvar. En typ fyra veckor faktsigt!! JAG LÄNGTAR till något som inte kommer bli kul... Vad kommer jag göra i sommar, svar: Inget. Alla kommer åka någonstans och jag, kommer vara kvar här helt ensam, yeii hur kul som helst liksomen. Alla är upptagna men inte jag, fan får se till att bli det. Skaffa ett sommarjobb och åka själv, för ingen jävel vill ju hänga med.

Nej nu är det sov dags. Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ååå så söt katt!:D

2008-05-07 @ 01:46:16
URL: http://frokenelin.blogg.se
Postat av: Anonym

me knowes men inte min, har en sötare!;)

2008-05-07 @ 18:32:32
URL: http://icee.blogg.se
Postat av: Gudrun Schyman

Hejsan Olga!
varför är du trött? får du inte dina rättigheter som kvinna ? vi på vänsterpartiet är redo att hjälpa dig...vi kan ja dig dygnet runt....ring mig på 076254824 så besvarar jag dina frågor och vi räddar kvinnornas liv!

2008-05-07 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0