back in the hood



Och så var jag och malin o hälsade på skolan eller hälsade och hälsade vi skulle prata med våran gamla No lärare som OFCOURSE var sjuk bara för att vi kom. Men de löste sig i alla fall för vi fick tag på våran ex rektor och snackade med henne om vårat finemang projekt vi ska göra. Hålla kemi lektioner, labb för sjuor.
Ska bli både spännande, lärorikt men också creeppy as hell. Men de kommer gå galant sa någon nyss till mig. *Host malin host*

Sen köpte vi pizza sallad, DEN BÄSTA OCH GODASTE  på pappagallo och ringde alo som var hemma, juhu! Så vi satt i köket och myste där.

Nu är jag hemma och är hungrig, igen! Ska äta lite spagetti och bolognese snart hihi MMMM gott och, och pizza sallad!

TJingeling

Kommentarer
Postat av: alon

jaha? haha vad konstigt. jag uppfattade det precis tvärtom. trodde ni hade pratat med anna och att det var rektorn som var sjuk. eftersom ni sa att anna tyckte att det var en bra ide men att hon var tvungen att prata med rektorn :p

2008-11-05 @ 16:24:28
Postat av: olgs

hahaha nej nej med anna pratade vi via internet :)

2008-11-05 @ 20:44:21
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0