CPCPCPC bajs filer hahaha

Jag blir galen helt enkelt galen. Ibland hatar jag mig själv så jävla hårt alltså, vet varken ut eller in men ibland älskar jag mig själv och ibland vet jag inte varför till båda.



Skulle rensa min dator lite och medans jag gör det och tänker samtidigt så från ingenstans hittar jag jätte gamla filer och bilder. WHAT? Liksom de var far away från att jag änns minns att jag har det på datan? ? Jag brukar aldrig lägga en fil i en annan och den filen i en annan disk och sen i en annan fil, aldrig liksom, hellre radera. Men det verkar som om på den tiden för ett år sedan så gjorde jag inte det jag skulle ha gjort idag, radera. Så hittade gamla bilder, and it hurt.+gamla konversationer, vilket hurted ännu mer. Så nu är jag jävligt pissed off på min cp data som typ hade kvar allt det här. Och nu vill jag verkligen, VERKLIGEN ha en dagbok alltså haha för om jag fortsätter så kommer det bara komma ut saker som inte borde vara på internet hahaha. Aja thats past!

ONE TREE HILL ROCKS!!! INLOVE!


Kommentarer
Postat av: alon

haha oj! vad är det som är så farligt? dåtid är inte nutid. och nutiden är bättre än dåtiden. vad det än är för bilder eller vad det än är för konversationer så spelar det inte längre någon roll. eller hur?

2008-11-20 @ 13:54:20
Postat av: olgs

Nej du har kanske helt rätt:) du har det <3

bara just då igår så kändes det som ett boom!

2008-11-20 @ 18:57:17
URL: http://cee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0