Dröm eller inte dröm?

drömde en jätte konstig dröm, om man änns kan säga att det var en dröm?
idag när jag vaknade var mina ögon hur blöta som helst, ja hade gråtit i sömns?
Det läskiga är att jag somnade gråtandes men utan att veta varför? jag grät för no reason, kan man verkligen göra det?
Som om allt var vitt, och jag bara grät och grät och kunde knappt andas för jag är ju sjuk, men ja bara grät för ingenting
?

Visst ibland sägs det att man kan bara brista ut i gråt för att man har så mycket på gång och så vidare i sitt liv. Och visst har jag haft sådana stunder också men att gråta och drömma sen att man gråter, fortsätter gråta men utan a reason till det. Det var bara helt vitt, min dröm var vit med tårar?

Så vad är det som stör mig egentligen? Något jag inte änns själv kanske vet om, men läskigt är det hahaha.
För sen när jag vaknade idag, och satte mig upp i sängen så tänkte jag liksom' Men jag är inte ledsen? Och jag drömde inget sorgset eller något som var orsaken till gråt? Så what the hell tänkte jag och gick upp och förberedde mig för skolan.

Creepy men sant. Hoppas jag drömmr något idag i alla fall, något som finns i drömmen och inte bara vitt?

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan!



Jag har jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här sidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)



1. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1000 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot, H&M eller JC. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



2. GRATISMODE



Denna sida är det otroligt lätt att få poäng genom. Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)



www.gratismode.se/?c=3766



Lycka till!

2008-11-19 @ 04:42:16
Postat av: dee

oj, det va läskigt, men sånt händer, det kanske va för att du bara va överkänslig och förkyld

sånt har hänt mig också, man bara grinar utan nån anledning, sen kan man inte släppa det och bara funderar, men what a pip varför :P?

du tittade inte på nån sorglig film möjligtvis kanske?

2008-11-19 @ 16:27:14
URL: http://lumoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0