HA HA HA

VD:n på blöjfabriken vid ledningsmötet:
- Vi måste göra nåt åt försäljningen, kunderna skiter i våra produkter!


Det var en gång två pojkar som var ute och gick med sin mormor. Den ena pojken hittade en tia på marken.
- Mormor, titta jag hittade en tia!
- Man får aldrig ta upp något från marken oavsett vad det än är! svarade mormodern.
Lite senare när de gått lite längre hittade den andre pojken en tjugolapp.
- Mormor titta en tjugolapp!
- Man får aldrig ta upp något från marken, aldrig aldrig.
Efter en stund så halkade mormodern på ett bananskal och då sa hon:
- Pojkar, hjälp mig upp!
- Man får aldrig ta upp något från marken mormor!


Vakna pappa! Du har glömt att ta dina sömntabletter!



Läraren till sina elever:
- Skulle det här experimentet misslyckas flyger hela lokalen i uften. Kom närmare så ni kna följa med.



- Varför blundar du?
- Jag var mitt inne i en blinkning, men så tappade jag intresset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0