I want a diary, my own you know?

I have a dream,
Nej skoja. Men jag drömde faktiskt en dream idag, att jag fick eller köpte kommer inte ihåg en dagbok. Precis samma som min röda bara att den var blå? ljusblå typ, och sen kommer jag ihåg att när jag hade skrivit ut den(skrev typ varje dag av någon anledning) så öppnade jag den efter typ fem år och insåg att den bara innehöll glädje och lycka.
Kan de stämma, att ens liv kan bara bestå av lycka och ingen sorg eller pain?
I dont think so, för utan sorrow, ingen happiness och ingen happiness blir sorrow, aa haha skit samma men, ja tror inte att livet bara kan bestå av lycka för då skulle det inte kallas liv.

Kommentarer
Postat av: dee

hmm...intressant :) va ja tror är att livet är som ett övergångställe, eller en zebra :p full av svarta och vita sträck, man måste uppleva de mörka perioderna i ens liv för att kunna uppskatta de ljusa ;)

2008-11-17 @ 20:01:33
URL: http://lumoss.blogg.se/
Postat av: olgs

nice one dee;) så sant så:) :)

2008-11-19 @ 02:59:06
URL: http://cee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0