im just scared... and alone`i guess?

När man är rädd, VERKLIGEN rädd för något, ska man kämpa emot det eller för det?
Om man är rädd att blåtta sig själv( blotta? ) ska man verkligen vara rädd, eller ska man göra det och se vad konsekvenserna är, eller vad man får respons? eller om man änns får någon respons? Ska man göra det?

Om man är rädd, är man verkligen rädd eller är man bara confused och vet inte vägen ut?
Just nu är jag lite borta, mer än vad jag var med tjejerna och jag skäms, verkligen skäms för det men jag var väl rädd att, att verkligen visa vad jag känner, eller vad jag tykcer eller vad som pågår inom mig just nu, eller änns visa vem jag är, om jag änns är någon?

jag är bara rädd, och för vad vet jag inte men jag bara är det. Och alla är väll det någongång? Jag är väl inte den enda, hoppas jag. Rädd, och ensam känns det som.. Kommer det alltid vara så? Det vet man aldrig, för vem om inte än själv som har svaren? jag är bara knäpp just nu. FAN!


Notice me, take my hand
Why are we strangers?
Why carry on without me. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0