Im saaad :/

kollade nyss på gamla bilder, från vårat usb med 500gb. Jag skulle ta fram till bilder från sydamerika till mitt och malins projekt på spanskan. Gud vilka dåliga bilder, eller med tanke på vilka bilder som blir av med den nya systemkameran och tre år sedan så hade man inte den, men i alla fall.

Ofcourse så fanns alla mina bilder där över tio tusen säkert och jag hittade jäätte gamla bilder på mig från 2004 ungefär. A 2004-2005 där runt omkring och SHIET vad jag har gått ner? Alltså sjukligt snackar vi om nu inte modelaktigt eller något som alla vill och tror är fint. Och det är så sjukt för de gör mig på så dåligt humör. Att se sig själv, ha ett runt ansikte och annorlunda, och nu säger jag annorlunda figur och kurvor och resten som finns, har försvunnit totallt. Jag skäms.
Man märker verkligen inte förens man kollar på bilder och ba WOW, chocktillstånd.

Har inga nu eller bra så att säga men hittar jag nån så kommer ni fatta vad jag menar.

Nu känns allt bara så jävla skit. speciellt när folk tror att man ska trivas som smal och kläderna man köper passar och att andra kollar på en mer. Men allt de där är bullshit, verkligen bullshit! Det är helt enkelt från person till person hur man känner sig. Är man smal så är man kanske överlycklig medans andra vill äta sig feta för att de gråter sig till sömns för att de inte har något kvar, bara ben. Är man tjock så vill man vara smal för man tror det är hur alla gillar en. Eller så trivs man och inser att, hallååå det finns en poäng med att ha fett på sidorna=kvinnligt.
Vad ska männen ta på liksom om hans tjej är ett skelett och består av bara ben och senor? ( lät lite äckligt hahah men de finns de som tror att det är snyggt)

aja jag mår skit!

GOdnatt

imorn blir de mcdonalds till frukost;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Olga, du har kvar allt det kvlnnliga som behövs!

Du har ju tuttar och wow vilka kurvor, på dig syns kurvorna jättetydligt verkligen istället för att de är dolda i fett. Don't be sad. Alla ser olika ut men tänk hur många som vill se ut som du. Puss

2008-11-07 @ 08:08:36
Postat av: alon

Man vill alltid ha det man inte ha. Är man blod vill man vara brunett, är man tjock vill man vara smal, har man små tuttar vill man ha stora och har man stora tuttar vill man ha små. Det jag försöker säga är att man nästan aldrig är nöjd med det man har men det gäller bara personligen, i andras ögon så kan man mycket väl vara perfekt. Oavsett vad man tycker om sig själv. Ja, du är smal, men du svälter dig inte. Du äter mer skräpmat än vad jag gör liksom, haha. Men det är inte svårt att gå upp i vikt, om du skulle må bättre utav det. Du måste bara äta mer än vad du gör.

2008-11-07 @ 13:40:57
Postat av: dee

just precis, lyssna på dina kompisar du HAR fina kurvor, det har du, kom igen, man går alltid upp o ner och ändras genom åren sånt är livet you know! cheer up :) och det stämmer att man alltid vill ha det man inte har, man blir alldrig nöjd, tro mig, jag vet, har själv gått ner ju, men vill nu gå ner ännu mera nu och det stör mig faktiskt att jag är så, så du är inte ensam om såna tankar :)man ska va glad för det man har :) alla har sitt, vet du hur många som skulle vilja ha din figur!

2008-11-07 @ 18:09:07
Postat av: dee

och just det, please kommentera min blogg också hihih lumoss.blogg.se :D

2008-11-07 @ 18:11:02
Postat av: dee

jo, ja svarar visst på dina inlägg :p det gjorde jag nu iaf :p :D hihihi :) som jag skrev i den, vi måste ses nån gång! nästa vecka kanske..

2008-11-08 @ 17:20:58
Postat av: olgs

Tack tjejer! Really!<3 Men det är som ni alla säger, man vill ha det man inte har, eller det man haft. Det får väl helt enkelt börja med att man ställer sig framför spegel och bara kollar och verkligen kollar om det verkligen är så fel på en som man fått för sig.

Man borde bara ta det man har och hålla tjäft egentligen. Kommer ALLTID finnas någon bättre och snyggare i ens huvud, men i verkliga fallet är man bäst som man är!

2008-11-10 @ 21:01:12
URL: http://icee.blogg.se/
Postat av: dee

va bara tvungen att kommentera: amen to that ;-)!!

2008-11-10 @ 21:55:40
URL: http://lumoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0