Im trööööött

Kom hem för en ca timme sen. Varöfr? Jo, förseningar, förseningar och förseningar.
BAJS!
MIna fötter dödar mig och jag är skit trött och ska upp om fem sex timmar för börjar åtta med bild.
Hade öppet hus idag, fick en bio biljett och en rönninge tshirt men var det värt de? Im dead känns det som.
Skolan började kvart i tolv och slutade tjugo i tre MEN jag var kvar för att vi skulle ändå vara tillbaka fem så jag var kvar till fem, fick min bio biljett och t shirt och sen vid sju började people droppa in och checka ut skolan. Nio gick jag från skolan, and im soooo tired. MEN som tur så var burger king öppen i centralen så tog en snabbis förbi där!! Min räddning, bajs mat i skolan var det....


"Truth is still absolute. Believe that. Even when that truth is hard and cold, and more painful than you've ever imagined. And even when truth is more cruel than any lie..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0