jag vill ha... eller?

vill ha en Peak jacka, men de får antingen jag köpa eller lilla söta mamsen:D:D
sen vill jag ha en bärbar dator men de får jag nog sen när jag fortsätter plugga så den stryker vi.
Hm, jeans behöver jag men de kan jag köpa själv, hm  aaa så går det jag verkar inte ha några ideer alls. Men det är bara för att NU så har man chansen att få något och bara för det vet man inte vad man vill ha. Sen när julen är över vilket brukar alltid hända mig, DÅ kommer lilla olgs på vad hon behöver, vad som fattas i hennes garderob, vad hon glömde önska sig osv osv osv.

Så några ideer?
Vad ska ni önska er i jul?

Kanske jag är dne enda som börjat tänka på de he he men bättre tidigt än sent;)

TJingeling pling plong, dags att sleeppa!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0