Mitt undermedvetna

Everyday you wait, is another day you`ll never get back again.


Ibland är jag rädd, verkligen rädd. Att göra ett misstag som jag kommer få ångra i framtiden.
Att vänta gör mig rädd, men att inte heller fråga hur du mår, eller bara veta gör mig ännu räddare.
Att inte fråga, bara våga fråga eller bara höra av mig, det är svårt, and im scared.
Varför jag är osäker/rädd vet jag inte exakt men i mitt undermedvetna så vet jag svaret som jag aldrig kommer vilja konfrontera, eller våga i alla fall.

Det kommer en tidpunkt då man kommer ångra så hårt att man inte gjorde si eller så.
Att man inte vågade eller att man var rädd. Men när chansen är borta och det finns ingen väg tillbaka, så är det något man kommer att ångra livet ut.

Sometimes you just need to stop think forward and just live for what you have now, and stop worry..

Kommentarer
Postat av: alon

one tree hill!

jag fastnade också för det citatet igår. ett annat var när när karen sa någonting i stil med "we have history but im not sure we have a future"... fint!

2008-11-18 @ 09:15:58
Postat av: olgs

haha ja det är ganska bra citat i one tree hill:):)

2008-11-19 @ 02:58:24
URL: http://cee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0