önskelistA?

Okey, olgs har problemas med vad hon vill ha till julklapp.  Är jag nuts eller vill jag bara inte ha något?
Fast varje människa vill alltid ha något men, känns som om jag inte önskar mig något speciellt de här året?
Fast, måste man önska sig något speciellt varje år ? Vad är speciellt änns?

a, jag har kommit på lite grejer, men fortfarande inte säker. Men en viktig grej jag vill ha

är




är




och



det




är





Mushuu!! ;)
för de som inte vet vem mushu är så är det den söta lilla ödlan * oops förlåt* host Draken från Mulan.
Han är såååå sööööt:):)
Ska ha en stooor stooor bild på honom har jag bestämt mig. nej men seriöst snö vore nice till julklapp:) och lite sol skadar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0