Öppet hus

Imorgon är det öppet hus och jag ska vara host nej men den som pratar med folket som kommer och checkar in stället. Så har alltså skola från kvart över elva, slutar tjugo i tre med fysik och klockan fem börjar öppet hus som håller på till klockan nio, vilket innbär att jag är hemma typ tio, halv elva... och på fredag måste jag upp typ sex för att jabörjar åtta. Yeiii!!! Jag kommer vara såå pigg alltså. Ush vill ta en paus, orkar inte med skolan. Men Jobba i helgen ska bli lyx och film maraton med alo, One tree hill, det ska bli chill. Bättre än skolan åtminstone!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre än skola åtminstone? YOU BET.

2008-11-27 @ 00:50:44
Postat av: Anonym

/alon

2008-11-27 @ 00:50:56
Postat av: olgs

hahahaha ja men det är ju klart? hahaha ;)

2008-11-27 @ 01:08:03
URL: http://icee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0