Lite gott skratt, förlänger livet?

Ibland behöver man ett gott skratt i livet, och vad är inte bäst om lite stupid men ibland bra skämt!

- Varför har man egentligen tår, pappa?
- För att hitta vassa möbelkanter i mörker.

Mamman till sonen:
- Jag har hört att du börjat svära....
- Jaså, vem har sagt det om jag får fråga?
- En liten fågel viskade det i mitt öra!
- Och dom jävlarna som jag har matat hela vintern!


- Folk skämtar om min vikt.
- Äh, ta det lugnt, upp med hakorna.


Bellman kunde inte hitta E6:an så han körde E3:an två gånger istället.

Piloten hade inga problem med att komma in. Prästen blev otroligt förvånad och förtretad då han stoppades vid porten.
- Men vad nu då? Vad menas med detta? frågade han Sankte Pär. Varför kommer inte jag som är präst in i himlen, då piloten gjorde det?
- Jo, förstår du, svarade Sankte Pär. När du predikade sov hela församlingen, men när han flög satt alla passagerare och bad!


Kommentarer
Postat av: dee

hahah de va bra ju ;)

2008-11-19 @ 16:20:18
URL: http://lumoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0