zzzzZzzz not

Vaknade för typ en halvtimme sedan, somnade fem idag eller ja sov inget förens 05,00, ville inte komma försent typ och så var one tree hill så bra så det gick inte att ta mig bort från skärmen.Men det konstiga var att jag var pigg? fastän inte ha sovit något hahah. Så jag gick upp som vanligt, drack lite te för är fortfarande sick:(:( och gick o la mig till 07,00 men sen då jag skulle sooze eller vad det heter till åtta så stället jag fel och vaknade tolv...:/ och sen sov jag tills aa nyss typ. Känns skönt för nu känner jag mig lite friskare yao! men ändå inte tillräckligt...
aja ska ut och handla lite smått och gott, är ganska sugen på det. Fast, det är fredag imorn så orkar jag inte vänta hahha måste ha lite gott nu!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0