Buhu



Var i salem efter att ha vart i södertälje och haft filmkväll. Gud vad fint det börjar bli, löven och allt. Men saknar snön, vill ha Narnia snö nUUUU, så att jag kan köpa min mysiga jacka att ha ;)!
Imorn är det kemi och en massa händer runtomkring som jag inte pallar med som ger minus till att jag inte orkar med kemi... men lite av övninsprovet så vi får se hur det går imorn!

Om några veckor är det val i usa, fan fan hoppas att Obama vinner. Annars går världen under och jag kommer inte palla alltså. Sak samma om man pluggar och utbildar sig, Usa kommer ta allt ialla fall. Så Obama, YOU can do it!

Kommentarer
Postat av: Pia

Heeeeeeeeeeej gumman!

Ha det så kul i labbet i helgen, dvs om du ska jobba!?

Jag har gjort så fint så!:-)

Kramisar!

2008-10-17 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0