jag vill ha looooov!

Igår till idag så var jag och en klasspolare och hennes polare ute och gick. Nej skoja lite. Vi var ute mitt i regnet på väg till nivå 22,där vi knappt fick några platser och väntan till tjejtoaletten tog oss timme efter timme.Men det var kul i alla fall!! Sen drog vi vidare till riddarkällaren i gamla stan, vi skulle egentligen inte dit först utan någon annanstans fast vi sket i det och gick till det första vi såg. Där var det nice! Fett sköna människor och nja lite si så där musik. Jag har ont i ryggen idag och jag som inte brukar dansa förstör ryggen typ, inte kul!  Börjar bli fööör gammal.

Nepp, kom för två timmar sen hem från jobbet, fanns massa att göra så lilla ja gjorde det:) Så är egentligen väldigt väldigt, verkligen otroligt trött, men jag måste kolla på svensson svensson innan jag går och lägger mig. Varför jag är så trött är ju för att jag egentligen inte skulle ut igår utan skulle lata mig framför tvn, men blev inte så och jag kom bara hem idag vid halv tio tiden, sov inte hemma utan i fridhemsplan, så behövde åka hem för att hämta arbetskläderna och sen dusha och sen åka tillbaka in till stan för att jobba, det är utmaning för mig, däröfr är jag trött!!;)

TJingeling "!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0