Olga har bestämt sig!

Nu eller aldrig!
Nej men nu ska jag ha en mobil har jag bestämt mig. Förens det så köper jag inget annat elektroniskt eller en jacka. För det första, ingen snö sen har jag runt sju jackor, så jag tror jag klarar mig bra innan snön kommer fram om den nu gör det.
Så jag har suttit och analyserat lite hur det är med min ekonomi, och det är ju inte så bra för jag kan inte spara MEN jag har börjat så kan inte ska man aldrig säga.
Därför så kollade jag lite på mobiler eftersom en mobil det är det bästa jag vet, utan mobil så nej då går jag inte ut, jag ska ha en mobil. Och jag har en men den gillar jag inte och jag vill ha en BRA mobil och vad är en bra mobil orkar jag inte skriva här men bara jag vet att den är bra så är det lungan!

Därför har jag kollat lite och jämfört och kommit fram till att jag ska ha den här mobilen. 16 gb inbyggt minne, man ba woow redan en bra början. Den har inte kommit ut men när den väl gör de så har jag cash till det i alla fall, om det inte blir till jul för då är det bara att önska sig den:D:D:D


En samsung omnia i900
Me likes!


Så stackars vinterjackan får nog vänta ett tag till!;)

Nu är det sova dags. tandläkare imorn, aj!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0