Sammanfattning av det som hänt och kommer hända fram till den 13okt!

1-Har en "ny" mobil-onsdag
2-Mamsen och Ferdinand kom igår från ryssland, efter 3veckors semester.-onsdag
3-Har gjort fysik provet, ush blä ouch! -onsdag
4-Har ätit normalt igen, inga chips och godis till middag;)sens i onsdags
5-imorgon är det filmkväll hos alo,myspys + PAPPAGALLO(Bästa pizzasalladen, sant!)f-redag
6-på lördag är jag bjuden på kalas:p- lördag eftermiddag
7-vilket innebär att jag måste till nr 6, köpa present imorn, en my little pony hade jag tänkt mig i gallerian br om jag kommer dig eller i huddinge, will see!
8-kväll, film/tjejkväll i södertälje mypys!-lördag kväll
9-Sova,plugga,bajsa och äta!-söndag
10- Forsätta plugget + en massa sömn!!!-måndag

Tjingelingpling!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej gumsan!

Du ska jobba i helgen oxå va?:-)

Ha det så kul med allt du ska göra och ha en riktigt trevlig helg!

Bamsekramen!

2008-10-10 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0