Duktig flicka.

Ja då har jag städat halva lägenheten, är inte det bra? Jo för mig som aldrig orkar göra det, speciellt då man är alone i tre veckor.Men jag behövde inte så trevligt att bo i ostädat lägenhet i tre veckor, kan ju itne vänta tills mamma kommer tillbaka och städar. Så idag har jag diskat och tro mig det var mycket disk hahaha*skäms* Fixat i vardagsrummet och nu är det mitt rum som fattas bara. Men det är bara sängen och damsuga lite sen är det klart!

Har inte varit i skolan på tre dagar nu, har inte biologi eller matte eller svenska så tur för mig:)
Har sovit och sovit och imorn ska jag till skola. Kemi B och Fysik B har jag i alla fall, inte kul. Fattar inte kemin and i am going crazy. Vill ha jul och jullov och julklappar och jultomten och en juljacka. Neej vad mycket Jul det blev. Nej men jag vill ha en fin och mysig vinterjacka!
Har kollat på en i stadium för 2lax men lite osäker. Finns sen en för 4 lax så vi får se vilken det blir. Är det märket som spelar roll eller jackan i sig?
För mig är det jackan i sig så det blir nog inte den för 4 lax inte:)

Nu ska jag gå och handla lite mat så jag inte svälter ihjäl. Fick lust med nudlar helt plötsligt!!!

Tjingelingplingplong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0