Fysik på grönan!

Min dag började inte alls bra, var hur förbannad eller jag vet inte, inte på humör imorse. Så inte på humör att jag kunde slå ihjäl nån men det gjorde jag inte. Senare mot dagen blev det bättre som tur.

Idag var vi med klassen på grönan med fysiken med oss!
Vi skulle mäta accelerationen på olika karuseller som vi om typ tre veckor skall redovisa resultatet på. Och för de som inte vet vad acceleration är, aa ni får gå in på internet och läsa, jag orkar inte förklara:P

Gröna lund innebär då att man slösar pengar utan att änns vilja slösa de. Lukten av maten dras man till, den slukar en helt och hållet och alla skrikande ungar som vunnit en massa nallar ochleksaker får en att spela ofcourse, eller mig, jag brukar alltid vara den som spelar upp allt;) Och äter upp allt.
Det var kallt som fan, men vi klarade oss med popexpressen med oss och jetline, så så kallt var det inte till slut.

Jag vann en nalle björn, en jätte söt ganska stor faktisgt. En sån där nalle typ som brukar finnas på Gallerix och som är FETT dyra. Men min är bäst. Har gett den till mamsen och hon blev överlycklig och gladare än vad jag blev när jag vann den hahaha, man undrar vem som är barn här?:P

Sen spelade jag och Malin och försökte vinna en pingu leksak, först tog hon ett nummer och sen kom det ett par snorvalpar och valde och de vann! GRRR man blir så arg men vad gör man. Och arg blir man ju för att det var bara ett nummer i skillnad, hur förbannad är man inte då?

Sen efter en halvtimme fick jag lust att försöka vinna enpingu, jag tog nummer 2,6,14 och 51 MEN INTE 50. Och bara för det så var de 50, ett nummer mindre, hur enoying är inte det?!?! Dumma gröna lund, man slösar bara en massa pengar, men vad gör man. Det var kul i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0