inte trött?

Klockan är halv sex på morgonen och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Kanske för att jag behövt tänka från tio tiden hehe.. Tänka sig att vi människor har sååå mycket att oroa sig för, att tänka på och bry sig om. Men har vi verkligen det eller skapar vi bara oro och all omtanksamhet?

Ibland vill man någons bästa men visar det på det sämsta sättet. Då det finns två utvägar och man råkar ta den ena som visar sig vara den felaktiga fastän man vet i bakhuvudet att den andra var den rätta vägen. Det förvirrar en, mig i alla fall.
I think I have to let go and stop to worry. Det ska bli mitt nya motto. Sluta bry sig för ett tag och bara låta det vara. Låta allt vara och låt den rätta vägen gå av sig själv. Sluta tänka för mycket och bara let i be.Let it be och ta hand om sig själv. Livet är mysko och livet kan vara hårt, det är hårt men alla måste deal with it på egen hand, man kan alltid finnas till och vara en hjälpande hand, för det är det enda som behövs.

Så ibland då man bryr sig för mycket, mer än vad personen i sig som man bryr sig om bryr sig så kan det nog bli fel. Och det blir det. Men livet är inget utan misstag så hoppas jag blir förlåten för det misstaget i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0