Program, utbildning que?

Vad kan man läsa vidare efter gymnasium egentligen?
Jag kommer ihåg hur svårt de var att bara välja ett gymnasium, men nu välja något man ska jobba med eller något man ska plugga med i fem år om inte mer eller mindre. QUe?
Psykolog har alltid vart de första jag tänker på men hej tjena, de är typ lika svårt att komma in som på läkarlinjen så hejdå till det.
arkitekt? socionom? läkare?juridik? vad liksom, finns så mycket men så lite intresse eller jag vet inte.
Jag lovar till slut kommer jag så och jobba som bartender utomlands och skiter i plugg för jag KOMMER INTE PÅNÅGOT!
Och jag vill inte plugga något bara för att plugga utan något jag verkligen vill göra, vet bara inte vad, inte än.

Har nån några förslag på vilka utbilnigar eller program det finns?

im körd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0