Vad är bäst?

Ska jag eller inte?
Jag vill ha en videokamera men också en vinterjacka och båda har jag inte råd med...Eller jag har om jag köper den billigaste av de billigaste videok men är de inte bättre att köpa en dyrare på en gång och få jackan också:D? Fast vem säger att en dyrare är bättre. Hm. Sen vill jag också ha en mobil... en Diamond 3d, men ärdet värt pengarna? Eller en samsung touch... hm. Jobbigt eller det bästa är kanske att börja SPARA hahah.

Aja vi får se!

Nu måste jag  rush hour städa hahha.Sover inte ensam imorn!! som tur yeiiii!!

Kommentarer
Postat av: Pia Hedman

Jag tycker nog att du ska köpa dig en jacka denna gång, det känns mer aktuellt! Videokamera kan du ju alltid ta nästa gång!:-)

Kram på dig gumman!

2008-09-29 @ 09:04:11
Postat av: olgs

Jo känns mer viktigare med jacka, för den behövs behövs! så du har helt rätt!:)Kram kram!!

2008-09-29 @ 20:37:55
URL: http://icee.blogg.se/
Postat av: alon

yes box.



självklart.

nästa helg hos mig sa vi ju.

c u!

2008-09-29 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0