helvete, det är vad jag känner nu! så gå och ta dig hårt!"

allt verkar gå åt helvete just nu!
Ja vill bort, nu nunu, bort från allt och inget. Orkar inte med det här och det här och de där och det här och mitt fucking liv som suger.
Jävla csn, kommer med ett brev, ingen varning inte ett skit och nu får jag inget underhåll heller, NEHE. Men va fan ska ja leva på då. PISS apa ****** * ** * * * *****!!!! Har ingen lust med ett skit idag. Och så är det alos skiva. Orkar inte göra ett piss. Är hur fattig som helst, och är skyldig hur mycket som helst. Har studentklänning att köpa men det blir nog inte av, eller nya skor, eller nya kläder, ingenting. 





Kommentarer
Postat av: Dee

stackarn :S ta det bara lugnt det löser sig!! du behöver inte ge tillbaka allt till mig på en gång, ja kan vänta tills din ekonomi blir bättre d e lugnt :)

2009-04-23 @ 20:53:18
Postat av: Pia

Men gumman!!! Nu blir jag ledsen! Vad händer? Inget kul att höra att du inte är glad och mår bra!

Kramar om hårt!!! Kankse känns lite bättre iaf!

2009-04-26 @ 18:12:10
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0