Något på bokstaven O?

Idag hade jag fysik prov och jag förstår inte änns varför jag nämner det för det gick åt pipens. Så nog om det!

I alla fall, på torsdag tror jag det är så ska ja och malin på alondras studenskiva och man ska klä ut sig till något på den bokstaven man börjar på. Jag börjar då på O. Juppi inte alls hur lätt som helst att hitta något. Men malin kom på under lunch att jag kunde vara ett Orakel. Kan ha ett guld diadem runt pannan eller någon liknande etc. Eller om jag inte vill bli för uppklädd, för tror inte att det är såå pass många som verkligen kommer anstränga sig så kan ja vara en Ormtjusare som malins morsa kom på. Det är ju en briljant idè för då är det bara att ha en orm(fejk ofcourse) runt halsen!

Men vi får se. De finns ju de tråkiga som typ, ost, osthyvel, orm, organ etc men de känns bajs. Men om ni har några fler spännande ideèr så är det bara att skriva i full fart till mig= )

TJingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0