Bistro Boheme(stamkunder snart eller vad?)

Ja, igår var Jag, Diana och Malin på bistro boheme tror jag det heter och det var jäättee mysigt! Jag och diana har varit där förut så denna gång var de tredje eller fjärde gången nu hahah. Vi satt ute och drack drinkar och det var nice. Tiden gick och jag trodde att klockan var runt halv elva eller något men den var bara nio när vi gick, tänkte fortsätta på Hirshenkeller men man måste ha Id kort med sig där, så vi åkte hem.
Jag blev inte besviken att vi inte fortsatte på toxic eller någon ute klubb, så kul som vi hade räckte de gott och väl med drink i handen och små prat.

Jag kom hem dinglandes men kom hem till slut. Var ganska kyligt ute om jag ska vara helt ärlig!

Vinter jacka imorn då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0