Everytime i hear your name, my world stops.

I have tried to forget
Get you out of my head
But the memories won't fade

Cause every time I hear your name
The world stops for a moment



Varje dag är den samma. Varje dag är lättare än dagen innan. Dagen efter, morgon dagen är lättare än idag. Idag, var du där. Idag, idag. Hjärtat som hade somnat vaknade om på nytt, fastän det inte velat. Varför just idag. Varför änns nån dag. Min hals var torr, jag kunde inte andas och ändå var det bara jag som såg dig. Så nära men så långt bort. Så fin men vilken jävel. Jag kände min mage vända sig ut och in, inte bara en gång utan en extra gång. Och för vad? För dig? Ja, för dig. Allt för bara dig. Jag kunde inte andas, bara se, och allt de bara för att de var du som stod där och steg på. Allt bara för att de var du som steg på. Varje gång jag försöker komma över det dåliga, över dig, så ser jag dig. Jag ser dig då jag känner att jag lyckas och varje gång så finns du där. Och vad om inte misslyckad känner jag mig då. Om och om igen försöker jag, om och om igen ser jag par runt omkring mig, som påminner mig om dig, om och om igen hör jag andras problem, kärleks historier, andras lyckan och tårar som påminner mig om dig, men aldrig jag som berättar.  Aldrig jag och det gör ont. Att sitta och le och önska alla lycka till och leva lyckligt. Men aldrig någonsin till mig, aldrig några önskningar om lycka till mig.
Att se dig får mig nästan att hoppa till, av lycka eller misslyckande vet jag inte men du får mitt hjärta att slå, fortfarande. Du var där och du såg inte mig. Så nära men ändå så långt bort. Skulle kunna krama om dig men du är för långt bort, hålla om dig men du är för långt bort,  springa till dig men är du där, finns du där då? Vända mig om och bara se på dig räcker avståndet till. Inget mer, aldrig mer, aldrig någonsin. Aldrig nu, aldrig sen.









 Byłeś dla mnie źle. i jeszcze tęsknię za tobą. dlaczego? dlaczego?
Wiem, że zasługują na lepsze, nie zasługują na mnie, ale to nie boli, że jesteś tutaj.

Boli mnie, aby nie masz jeszcze lewo tam iść.
Czy nie o wiele więcej do zrobienia niż przejść bez Ciebie.
Będę zawsze tęsknię za tobą
to zawsze będzie mój pierwszy.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0