IRLAND, ill come back, soon!

De som inte vartoch besökt irland, snälla gör det. Underbart, helt underbart. Jag åkte härifrån och kom tillbaka som en helt ny olga känns det som. Jätte svårt att förklara men irland resan fick mig att inse en massa massa saker, saker som jag insett förr men inte brytt mig om, saker som jag var rädd för, saker som jag trodde inte kunde vara sanna, saker som jag inte trodde fanns, saker som får en att go crazy, saker som är en del av oss, en del av livet.

Jag ska inte skriva så mycket här just nu, utan lägger upp lite bilder för det är väl vad ni helst vill se och inte läsa en tråkig text.


Ovanför stockholm.



IRLAND!



A hot  leprechaun;)


Me in the garden, Dublin( kommer inte ihåg vad den hette...)


Kilkenny/ New ross i think..






Någonstans påväg till New Ross. Garden( Vi ligger på gräset, trööötttaaaa)


Kennedy


The view from the Cottage or ya :)


The lovely Irland!


The Irish Cows, Muuu they say


Some strange alien jumping around.. pff who can that be? ;)



Soft and green irish gräs!



nu var de slut för idag, har 1400 bilder till såå, börja inte gråta ni hinner se mer soon again.

Nu tycker jag att ni tar och lyssnar på låten som kommer läggas upp här snart!

Godnatt!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Oh my lord! Utsikten från stugan är heelt underbar! Som i en saga!

2009-08-28 @ 10:01:29
Postat av: Deee

aahmm...jag saknar ord bara av så vacker det är :)!!! till Irland ska man en dag absolut!

2009-08-28 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0