What do you do when you know something's bad for you?


I should have known
I was used for amusement
Couldn't see through the smog
It was all an illusion

My heart has been bruised
So sad but it's true
Each peep reminds me of you.



Jag har ALDRIG känt mig så här dum. Ja har känt mig dum massa gånger och lurad en massa gånger men aldrig aldrig på det här sättet. Man lär sig av sin misstag sägs de men ibland önskar jag att det inte fanns något sådant ordspråk, för det misstaget gör ont just nu och jag önskar att det misstaget aldrig fanns. Men livet är ett lidandet och vad gör man utan lidandet, då finns ingen glädje. Just nu känns det som om det finns knappt någon glädje alls i närheten. Var jag än söker den så rymmer glädjen ifrån mig. Jag springer närmare och glädjen springer ifrån mig. Och nu orkar jag inte jaga längre. Mina ben är trötta, min själ är trött, mina ögon är torra, och mitt hjärta vill bara sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0