Första julis+julrusch+spruta mot svinis!

TACK SÅ MYCKET PIA! SÅ GULLIGT AV DIG!:D:D
Fick nämligen en julis idag av pia, dock kommer de drickas upp idag men kan inte hålla mig till julen. xcider withe chrstimas är något nytt så får se hur de smakar, säkert lika gott som den röda:D

Har jobbat nästan hela veckan, på söndag blir de en vecka. VIsst jag är helt slut men nu i hela julruschen kan man inte klara av att bara vara en där. I alla fall inte på förmiddagen, HUR MYCKET SOM HELST!
jätte många som beställer nu!!!!!!!
men vi är som duracell kaniner, så vi springer hit o dit och fixar snabbt! hahaha

IGår tog jag sprutan mot svinis efter jobbet i gallerian( de har öppet till sju) och idag mådde jag inte alls bra på eftermiddagen! ush. ush. seg och dunder huvudvärk! plus att tre personer lyckades i jul ruschen knuffa till mig just på den vänstra armen.. OUCH! alla har så brottom nu förtiden så de ser inte lilla olga.....


Nej nu ska ja vila framför tvn och dricka min xcider:D! och sen sova!


puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä nu är det väl fan dags att uppdatera!!! ;)

2010-01-02 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0