IM SO SORRY!!

Ja suger på att blogga hahha! Men nu kommer lite uppdateringar!!
Festat i fredags, var johans födelsedagsfest typ. Jag och malin var var hos honom och förkrökade och sen drog alla till huset. Först göta källaren men vakterna ville inte släppa in en av snubbarna(som var NYKTRAST) och de sa att han var för full hahah. Helt sjukt. Man märker verkligen att de inte tar de på seriöst och tar in bara de som de vill ta in...

I alla fall, det var skit nice!! var ett bra tag sedan jag var ute. Första första gången jag inte slösade alla pengar på mitt bankomat kort, utan lade undan det och hade ca 200-300 i tutten(hade inga fickor)

Men det var nice!! Nästa morgon var mindre nice, skulle upp för att jobba hahaha, när jag kom så sov jag nästan i labbet men gick och köpte två cafe så då piggades jag upp ganska mycket!! Tur ahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0