JÄVLA SL!!!

Ni höjer priserna och trafiken försämras, vart fan går pengarna till egentligen??
Igår så kom jag hem vid tolv tiden, okej, tolv på kvällen!!! Jag skulle vart hemma tio men nej!
Jag får veta bara mellan flempan och huddinge att tåget kommer vänta i stuvsta och åka tillbaka till södertälje för att bron i älsvjö håller på o rasar typ. JAHA, men jävla chafför alltså, kan inte han varna oss alla lite lite innan så att man kunde hoppat av i flempan och tagit buss???
Nej, han säger att de kommer stå ersättningsbussar och vänta i stuvsta.
Gör det de eller när man kommer till bussstationen? NEJ!
så vi alla där står ute och fryser, väntar och väntar på jävla ersättningsbussen, minst 50 taxi bilar har redan kommit och åkt, men inte en jävla ersättningsbuss!
Så står jag där i runt en 40 min om inte mer och till slut tar jag en taxi, lyckligtvis hade jag pengar på kortet.
Mina tår var hur frusna som helst och när ja väl åker med taxin så ser jag fortfarande3 ingen ersättningsbuss.



Vafan är det här för grejer liksom? Speciellt studenter som måste låna av jävla CSN för att man inte har RÅD med att betala för ett jävla sl kort, så fuckar sig trafiken och man får vänta på bussjävlen i nästan en timme?? Ska det verkligen vara så här? seriöst, alltså ja ska skicka ett jävla klagomål till de, hoppas att fler gör de. För om de ska höja priser, så borde de fan hålla reda på trafiken lite lite bättre!!

FUCK!

Kommentarer
Postat av: Dee

amen ;-)

2009-02-04 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0