Livet, varför springer du fortare än mig?

På lördag den 14 februari är de alla hjärtans dag och det innebär att det är EXAKT en månad kvar tills jag fyller år, alltså den*piiiip* hiihih

Gud vad tiden går fort! Seriöst, snart är man nitton, snart går man ut gymnasiet, snart börjar livet om igen, snart är man tjugo och snart är man död liksom. Allt går bara för fort för mig. Jag hänger varken med mig själv eller någon annan, jag hinner inte med livet. Kan inte det gå lite lite långsammare liksom, vart har livet bråttom? Jag har inte bråttom, varför ska livet ha de då? Eller jag kanske har brottom men varför? nej jag vet inte änns vad jag vill, jag vet inte änns vem jag är. Folk beksriver mig som en djup människa en positivt människa, men är jag verkligen det? Är jag verkligen positiv? Är jag verkligen så djup? De kan ju itne vara påhittat, de har säkert sätt mig så men vem är jag? Vad är jag om inte mänsklig men mer, vad är jag mer? Jag vet inte änns själv hur jag är som person, vem jag är och varför livet är så jävla jobbigt, hur ska då någon annan veta det åt mig? De kanske ser saker som jag inte ser, som jag undanhåller menvad jag vet är mina ögon mer öppna är vad de var för ett år sen och mer...

I need to chill out!

Kommentarer
Postat av: alon

du är inte så djup i mitt tycke, du är rätt positiv (inte alltid) och en lätt människa. lätt att förstå sig på, tycker jag. vilket bara är skönt.

vem du är kan ingen säga åt dig, ingen känner sig så bra som man själv gör. så "chill out" och ta reda på vem du är (:

2009-02-13 @ 14:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0