Öppet hus.

Varför jag kom hem tolv igår istället för tio var ju för att vi hade Öppet hus i skolan och jag ställde upp!
Vem säger nej till gratis bio biljett o t shirt??;)

I alla fall, det var jätte skoj faktiskt! Och nu hoppas vi på att många fler kommer och börjar nästa år.
Blev lite stelt mot slutet då jani kom, skämde ut mig typ men sak samma. Det var ok att se honom igen, ingenting har förändrats och jag funderar fortfarande vart mina ögon var då för ett år sen. Im sorry men ja måste ha varit blind...
Sen är jag inte en sån person som inte kan ge folk chanser liksom. Och ja kan inte bara säga hejdå och bara skita i personen helt och hållet bara för att jag inte känner samma sak eller för att vi inte har något gemensamt. Det går bara inte, känns så omänskligt på något sett. Så då, gav ja honom en chans liksom, ja kanske skulle gilla honom om ja fick lära känna honom mer. Och de visade sig att jag bara inte gjorde det och visste att de ändå aldrig skulle klicka. Men för honom verkade de ha gjort och han är fortfarande krossad som han säger... Men jag kan itne göra så mycket åt det liksom. Är det inte bättre att säga sanningen och människan får ta de?

Om vi kan vara kompisar, så why not? För mig spelar det ingen roll för jag kan bara inte slänga ut en människa ur mitt liv, de går bara inte och jag tror det är fel att änns försöka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0